Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 15 augusti 2011

Trött är bara förnamnet

Efter en halvsliten helg, dagisstart och en evighet av svamprensning ikväll är jag trött... och har ont i ryggen. Nu äntligen ska/får jag ta kväll. Denna helg fick huset helt stå och förfalla så jag hade verkligen en hel del att göra idag. Allt stök fick nöjet att vänta på att bli bortplockat utav mig nu ikväll för jag fick ett litet spontanbesök utav Johanna och Helen på dagen. Mycket trevligt så att skjuta upp alla tråkiga måsten var inga problem.
Allt var träning heter tänker jag verkligen skita i ikväll istället blir det två timmar framför The real housewives of Beverly Hills... nyttigt det med men på ett annat sätt bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar