Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 31 augusti 2011

Jag och mina underbara egenheter

Jag, som många andra, älskar att bli omhållen när det är dags att sova. Det är mysigt, jag känner mig trygg, plus att det blir varmt och gott.
MEN så fort jag börjar slumra börjar jag åla ut från omfamningen eftersom jag tycker bäst om att sova helt utan kroppskontakt. Det är många gånger Robban hunnit somna innan mig och blir sur när jag väcker honom genom att ta mig ur omfamningen.
Om jag under natten skulle bli påprackad en omhållning är det säkert mysigt... så länge jag inte vaknar. Men om jag skulle vakna är det min tur att bli irriterad för sover gör jag som sagt bäst själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar