Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 25 augusti 2011

Mycket jäkla anamma

Den där regelbundna träningen som aldrig blir av blir jag tokig på! Jag kommer igång och är flitig ett tag sedan förstörs det. Det är alltid samma visa, jag lovar mig själv att inte tappa regelbundenheten för att det jobbigaste är att börja om. Men så fort jag känner mig lite duktig börjar jag slarva.
Jag hoppar över en dag, en dag blir två och så vips har jag inte tränat på en månad.

Denna vecka är första gången på strax över en månad som jag har styrketränat. Jag har fått till två pass hemma och det är inte fy skam även om det inte har blivit några styrkerekord. Det var meningen att jag skulle åkt in till gymmet igår för att köra rygg, men det sket jag i. Skita i det tänkte jag göra idag med men till slut blev jag så arg och irriterad på mig själv att jag bara stack iväg. En spontanträning helt enkelt.
Ben blev det. Inget dunderpass, men jag var där och genomförde det!
Har till och med bildbevis på hur trött och glad jag är efter passet.

Vad härligt det skulle vara med en ny (vettig) mobil!
Jag är väl medveten om att bilden kan vara tagen på vilken toalett som helst. Men det är den inte, utan det är gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar