Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 27 augusti 2011

Lördagsshopping

Det är lite smått och gott som Philip behöver ha på förskolan, stövlar var en sak så att han kan vara ute och busa i alla väder. Stövlar var alltså prio ett idag, jag tänkte köpa ett par oavsett utseende, därför blev jag så glad när vi hittade ett jättesött par!
Användningsområdet har han inte helt listat ut men det ger sig nog.

Ett par höstkängor fick också följa med hem, bra att ha.

Pyjamaser kan man aldrig få för många av.



Så var det byxor, de blir skitiga på fem minuter på förskolan så det behövs verkligen. Jeans har Philip till dödagar så jag tänkte att han skulle ha några mjukisbyxor men jag hittade inga snygga så det blev...
...jeans.
En blus som Philip säkert uppskattar om några år.

Och vad ännu bättre är uppskattar jag den väldigt mycket nu!!!
Fjantmaja nr1.

Sedan kanske jag har varit extra snäll på sistone... eller något för jag fick fina presenter utav Robban iform av en del underkläder.
Men de bilderna håller jag för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar