Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 1 augusti 2011

Tillbaka till verkligheten

Nu är semestern slut och vardagen tar över igen på gott och ont. Det är lite skönt ända att komma tillbaka till lite struktur och få iordning på hemmet som har "glömts bort" denna månad men jag hade inte tackat nej till att ha Robban hemma ett par veckor till. Igår kväll kändes det lite som att sommaren är över men tack och lov har jag och Philip två veckor till utav den att njuta av, sedan är det dags för snutten att börja på dagis.
Hur känns det då?
Vemodigt.

På tal om Philip så skrämde han slag på både mig och Robban igår. När vi vuxna stod i köket och fixade fick Philip härja fritt, precis som vanligt. Men när jag tittar upp sitter han på KÖKSBORDET!!! Då har han skjutit fram sin rutchbana till bordet och använd den som en stege.
Jag ångrar lite att jag inte tog kort på det men det var ingenting som jag tänkte på just i stunden.
Lilla rackarunge.

2 kommentarer:

  1. Det känns som att han kommer bli en riktigt liten busunge när han blir äldre :)

    SvaraRadera
  2. Visst känns det tråkigt att sommaren snart är slut. Den började ju nyss...

    SvaraRadera