Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 24 augusti 2011

Nu så, lördagsbuset!

I lördags var vi som sagt inne i stan på augustifesten där vi mötte upp vänner och min familj.
Vi började med att hoppa... vi skulle bara titta med så blir det ju aldrig. Slutade med att vi "hoppade" nästan allihopa. Tanken var att jag skulle lägga upp ett filmklipp men det vill sig inte riktigt. Men "hoppet" var som ett bungyjump fast tvärtom. Man spändes fast på marken, linorna spändes och sedan sköts man upp och dinglade runt i luften som en vante, skitkul!
På kvällen, i väntan på fyrverkerierna, förtärde vi lite mindre nyttiga kalorier i flytande form.

Lotta och Niklas
En stilig man och min syster som är i full färd med att dokumentera
Oförmögen till seriösa kort

Lillsnutten hade det så skönt i sin vagn


2 kommentarer:

  1. Hihi, ser ut som du har tagit hela flaskan ;) Vad grönt det har blivit i Philips vagn! Det var en rolig kväll och jag ser fram emot augustifesten nästa år!! :D

    SvaraRadera
  2. haha om jag hade gjort det hade jag antagligen legat med pannan i bordet =)

    SvaraRadera