Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 11 maj 2011

Sommar

Jag är säkert helt ensam bland alla bloggar att ha denna rubrik. Fast det gör det å andra sidan inte mindre sant eller mindre skönt heller för den delen.

I måndags hade jag och Philip en ordentlig utedag, helt underbart! Malte var väl inte lika bekväm i att Philip har blivit så kaxig även utomhus nu eftersom Philip konstant kryper efter Malte för att ta hans pinnar.
Sommrig middag blev det också. Eftersom jag var ensam orkade jag inte lägga ner själen i den men kycklingsallad är helt klart underskattat. Fast allt är ju gott när man tillsätter fetaost.

Idag började vi dagen med att vara hurtiga, innan den ordentliga värmen kom. Ändå kunde jag gå i shorts och bikiniöverdel. Philip fick vara lite mer påklädd...
Men om det är sommar så är det och de nya badshortsen fick invigas när vi kom hem.

Snutten har också precis lärt sig att kamma håret på sig själv så det roades han av ett bra tag, lik mamma?

Men även han tröttnade och ligger nu och sussar och jag får en chans att göra lite saker som jag har skjutit upp... och blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar