Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 20 maj 2011

Pust och stön *snark*

Förra veckan var en dunder och brak vecka. Mycket blev uträttat och motionen slog rekord. 11½ timmar blandade promenader, styrka och cykling. Skitkul!
Men... vart den energin har tagit vägen denna vecka vet jag inte. Vilka motionstimmar jag fått ihop denna vecka vill jag inte ens titta på för det är inte mycket att skryta med. Jag är TRÖTT, hemmet har sett bättre dagar, jag orkar inte laga mat som jag borde och orkar inte äta ordentligt. Sängen är lite väl lockande och jag har inte den minsta lilla energignistan över till någonting vad träning heter.
Skulle kört bröst och armar igår men efter ett set med bröst gick jag och lade mig... inte bra.
Men istället för att känns sig fet och lat är det väl bara att acceptera läget och vänta ut.
Är ju också den roligaste veckan i månaden nu och den har tydligen slagit till med rejäl kraft eftersom jag har blivit såhär totalt knockad.
Kan inte annat än att bli en dunder och brak vecka nästa vecka istället för då lär jag ha en hel del överskottsenergi. Nu går jag på helgmode, om det nu är möjligt att jag blir slöare än vad jag redan har varit.
Börjar mitt slöande med en promenad...

1 kommentar:

  1. Om du inte brukar läsa bloggar kan jag rekomendera bloglovin. Gick med i det nyligen och där har man sida där alla bloggar man vill följa finns länkade. Tog ett tag innan jag kom in i det men nu älskar jag det.

    SvaraRadera