Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 27 maj 2011

Pyton

Blä, mår inte alls bra idag. Mår illa och håller alla tummar för att jag inte blir magsjuk. Det vore ju en jäkla taskig tajming! Barnlediga och stockholmshelg. Nej tack, ingen magsjuka!
Ska se till att äta en försiktig lunch och hoppas på att jag mår bättre.

Hade tänkt att baka en FANTASTISK tårta till Philips 1-års kalas och skulle beställa hem en hel massa roliga tårttillbehör. Men så blev det icke. Jag har missat att det är en röd dag nästa vecka så jag hinner inte få mitt paket. Blir så besviken men jag får skylla mig själv. En fin tårta blir det nog ändå, jag får tänka om lite bara. Den skulle ju vara spektakulär...

***
Upd.
Tårtproblemet löste sig på en gång. Hittade en butik i Linköping som sålde det jag vill ha. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar