Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 9 maj 2011

Lördagen hos oss

Helgen har känts så underbart lång, inte alls roligt när Robban åkte iväg till jobbet imorse. Har varit så skönt att vara tillsammans i sommarvärmen men just nu är jag gräsänka och det får väl funka det med.
Helgen har som sagt känts lång, lördagen bara flög iväg!
Dagen började fantastiskt med sovmorgon för min del följt av ett besök på gymmet och promenad runt strömmen. När jag kom hem sov killarna och det var bara att sätta igång med lite städning, förberedning utav kvällens mat och upp piffning utav mig själv.
Kvällen kom och det gjorde Lotta och Niklas med. Åt, drack och spelade spel.
Som alltid var det väldigt roligt. De är väldigt lätta och roliga människor att umgås med. Niklas hade hoppat fallskärm på dagen så han hade lite att berätta. Blev riktigt sugen på att hoppa jag med efter det!

Bilder blev det inte för det glömdes bort, lite småpissigt för jag hade tänkt att tävla med maten... var lätt en vinnare! Blev ett hafsigt och lustigt inlägg... men jag vill ju inte sitta här inne just nu så nu blir det SOLEN igen!

1 kommentar:

  1. Det var verkligen en toppenlördag (och söndagmorgon), de bilderna jag fick var endast på Philip! Bättre lycka med kameran nästa gång!

    SvaraRadera