Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 23 maj 2011

Slapp måndag

Idag har inte många strån blivit dragna till stacken. Mamma kom i förmiddags, det var precis så att vi hann äta frukost och göra oss fina. Sedan har dagen spenderats på Toy´s are us, Ingelstad och Plantagen. Trevligt fast jag vet egentligen knappt vad vi gjorde. Ingenting egentligen, lite småstrosande men timmarna de flög iväg ändå.

Nu ska jag planera veckans matinköp och skriva inköpslista, hur skulle jag klara mig utan mina listor?

3 kommentarer:

  1. hejhej! Du hur blir det med våran tripp på stan vi skulle ta? :D

    SvaraRadera
  2. Jag väntar fortfarande på att du ska ta tag i det =) Det vore trevligt

    SvaraRadera
  3. haha okej ^^ men har ju snart sommarlov, vi kan väl ta det då? :)

    SvaraRadera