Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 25 maj 2011

Lite kärlek

Vi har redan sagt att vi inte ska fira vår årsdag just idag. I helgen bär det av till Stockholm för att hitta på en massa roligheter med Sandra. Vi har bokat hotell så jag och Robban får passa på att fira oss själva då.
Inte tokigt, inte tokigt alls.

Men en liten present står ändå och väntar på min älskling när han kommer hem. Inte mycket men jag tror nog att han blir glad. En skål med lite hjärtformade chokladpraliner i olika smaker och ett fint kort där jag har skrivit en liten kärleksförklaring. Eller liten och liten, det är en halv uppsats.
Jag hoppas att det blir uppskattat, fast han är inte direkt bortskämd med presenter från mitt håll så det tror jag nog. Robban själv har många bra egenskaper men att vara romantisk är inte alltid en utav dem så jag är romantisk för oss båda idag.

1 kommentar: