Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 11 juni 2011

Nya gamla vanor

Vilken vecka det har varit, fy satan vad duktig jag har varit! Har tagit tag i mina goda gamla vanor med STOR hjälp av Robban som pushar, berömmer och skäller. Jag är nyss hemkommen från mitt fjärde och sista styrkepass för denna vecka. Kul! Idag trivdes jag till och med på gymmet, det ni!
Det är inga träningspass i världsklass, jag är inte överdrivet stark och jag har inte alltid klockren teknik men jag har genomfört passen! Det känns i varenda muskel i min halvt förslappade kropp. Ja, nu överdriver jag rejält men jag är glad och passet idag var riktigt skönt.

Med goda träningsvanor kommer också en striktare kost och jag måste säga att jag har skött mig riktigt bra i veckan. Men idag är det lördag med allt vad det innebär. Började dagen med en sen frukost, NYBAKAT BRÖD! Det måste vara bland det bästa som finns.
Två personer på alla dessa frallor och varenda smula slukades.

1 kommentar:

  1. Jag vill också vara så där duktig och träna. Speciellt nu när jag har tid när skolan snart är slut. Men vad händer då. Jo jag bryter lilltån. Kommer inte ens kunna gå promenader på flera veckor. Så beach 2011 kommer inte bli som jag tänkt

    SvaraRadera