Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 20 juni 2011

Nu traskas det

Philip har gått med sin gåbil rätt länge nu och även några steg hit och dit. Men nu knallar han runt för allt han är värd. I fredags bestämde han sig för att våga släppa allt vad stöd heter och nu går han så stadigt att man inte tror att han har gjort annat. För oss här hemma känns det fortfarande väldigt ovant att se honom gå omkring.
Här är han ute och traskar med sitt favorit mjukisdjur.
"Hjälper" mig med disken genom att sno bestick-stället och ge det till Malte. Det syns inte så bra på bilden men han står och "skäller ut" mig när jag vill ta tillbaka stället.

När vi ändå är inne på Philip måste jag lägga upp de två försenade födelsedagspresenterna han fick i helgen.
Den första är från Niklas och Lotta. Philip förstod väl inte riktigt grejen men vi vuxna fick oss ett gott skratt.
Utav Helene fick han en söt liten solstol med tillhörande parasoll.
Bedårande!

1 kommentar:

  1. Åååh, Vincent har också dille på att sno bestickstället. Han kommer i en himla fart när han hör mig skramla med diskmaskin =) Ungar...

    SvaraRadera