Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 10 juni 2011

Ahhhhhh BUSFABRIKEN Ahhhh

Oj oj, Busfabriken i Norrköping var verkligen ett ställe som jag hade underskattat. Det var asaskoj! Jag följde med tre av Philips fastrar och en liten kusin dit. Tanken var att Robban skulle möta upp oss senare men han stod på parkeringen när jag kom. Hmm... sen som jag var.
Jag tror nog att vi tyckte att det var barnsligt kul allihopa och Philip är nöjd med det mesta så han hade kul han med. Kusin Jesper som är 7 år höll igång oss allihopa och det var så otroligt kul att springa och klättra med honom, längtar lite tills jag kan göra det med Philip. De få gånger jag hade tid att stanna upp i allt skoj hann jag med att känna mig lite generad över att jag kanske var snäppet mer exalterad än vad Jesper var.
Men vad ska jag säga? I loved it!!!!!!! Kan jag ha 25-års fest på Busfabriken?

Jag hade faktiskt ingen aning om vad man kunde göra på Busfabriken och jag hade ingen aning om hur svettigt det skulle bli. Här har vi ett högt nät-torn man klättrade sig igenom för att komma till en rutchbana.
Erica på väg upp.
Denna studsmatta var iof liten men det var betydligt mer fjong i den än den stora vi har hemma.
Jag kan jag med.
Vi hittade en bebisgiraff till Philip, lite lugnare aktivitet.
När det droppade lite väl mycket från oss "vuxna" tog vi det lite lugnt i bollhavet, något som verkligen gick hem hos lillkillen.
Vad är så intressant? Ingen aning men något var det tydligen.
På varannan bild på denna rulle gapade jag så vi avslutar med en sådan bild.
Mamma tokig

Vilken tur för mig att Robban har så underbara systrar.

2 kommentarer:

  1. Så "vuxna" får leka där också? :D om du inte får ha 25års festen där tycker jag det skulle vara kul o följa med er någongång.. Eller måste jag kidnappa en unge?

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om vuxna FÅR leka, men det var ingen som kom och skällde på oss iaf.
    Häng med någon gång, vore skoj men du får sno med dig en Linköpingsunge ;)

    SvaraRadera