Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 9 juni 2011

Men vad är det här!?

Starten på denna dag var inget vidare. Ont i princip överallt och så kommer jag upp till världens diskberg och matrester (som inte är mina!) i vasken. TACK kände jag då. Men irritationen gick över allt efter att diskberget minskade. Ibland kan jag fundera på om killarna i huset tror att vi har en liten hustomte inneboende som får all skit att försvinna. Vore praktiskt om det vore så, synd att det inte funkar med min skit.

Däremot är jag rätt glad över att det regnar nu och att jag hann med en promenad innan ovädret kom.
Vädret passar mig utmärkt med mina dagsplaner. Sitta inne och slöa, tänker INTE gör mycket vettigt idag och satan vad skönt det är.

(Philip bröt nyss strömmen till datorn och min gamla skärm lyckades gå sönder, det stärker bara min tes om att det får bli en slappardag. Det är en sådan dag helt enkelt.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar