Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 12 juni 2011

Gustavsvik woohooo

Ögonen svider, knän och armbågar värker av skrubbsår men vad roligt vi har haft! Det var länge sedan jag var på Gustavsvik så jag var rädd för att jag hade förstorat upp det hela i mitt huvud men det var lika roligt som jag mindes det! Sebbe tyckte det var superkul att åka de olika vattenrutschkanorna och forsen som jag och Robban turades om att åka med honom. Sebbe ställde också upp som lite Philip-vakt så att vi "vuxna" fick åka tillsammans. Philip var helt underbart nöjd i barnbassängen men roligast tyckte han att det var när vi alla var ute tillsammans på djupt vatten, speciellt när vågmaskinen var på.
Baddräkten visade sig vara ett utmärkt köp, visserligen fick jag gå och dra in magen hela tiden men den satt kvar över tuttar och rumpa nästan hela tiden så jag är nöjd.

Vilken helg! Nästa blir inte fy skam den heller, på fredagen ska Natalie firas för då muckar hon och på söndag fyller Robban år. Sedan är det midsommarafton ser jag här i kalendern. Satan i gatan vad fort tiden går!

1 kommentar:

  1. Vilken tur att baddräkten satt på plats NÄSTAN hela tiden ;)

    SvaraRadera