Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 11 januari 2011

Väntat ickebesök

Idag var det tanken att jag skulle ha besök utav en gammal vän men så blev det inte. På hans initiativ skulle han kommit hit och umgåtts lite idag men när det var en timme kvar hade jag fortfarande inte hört något så efter en ivägskickad förfrågan visade det sig att han inte tänkte komma alls. Inte heller hade han haft den lusten eller respekten att framföra detta även fast det var någonting han visste om redan igår.
Jag säger då det. Helt ärligt orkar jag inte ens bli arg eller knappt bry mig, men visst är det lite tröttsamt och retligt. Men det var ungefär det jag hade förväntat mig. Jag har sagt det förut men jag säger det igen, när så mycket förändras är det väldigt svårt att hålla kvar gamla bekantskaper. Det positiva med det hela är att de riktigt bra vännerna fortfarande finns kvar och ett par nya härligheter har poppat upp.
Fast det är heller inte så konstigt att mycket av det jag hade gemensamt med en del vänner förr har försvunnit, det är väl jag som har skaffat mig andra intressen. Men sådant är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar