Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 12 januari 2011

Bröst + armar

Förra veckan återupptäckte jag att det är roligt att träna, det har jag hunnit glömma bort över helgen så gårdagens planerade pass sket jag rätt och slätt i.
Så ville jag göra även idag, och det var inte lätt att motivera sig själv när jag blev lovad en timmes egen tid även om jag valde att inte träna och jag läser en väldigt bra bok så det var frestande. Men så tänkte jag på det magíska 50-strecket och med tunga ben masade jag mig upp till vårat gym/dumpningsyta.
Ett set sen var jag igång, fan va roligt det är!

Beskvien som mamma hade med och bjöd på kan ha något att göra med att jag valde att träna också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar