Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 24 januari 2011

Sjukhuset

Idag har vi tagit en tripp in till Linköping och sjukhuset där vi träffade en logoped och en örondoktor som kikade efter vätska i Philips öron. Mötet med logopeden var väl ungefär som väntat, hon sa ingenting nytt utan mer vad vi kunde tänka på här hemma. Men det mötet kändes väl lite överflödigt.
Läkaren hittade vätska på samma ställe som sist så inget nytt där heller. Vad jag egentligen vill veta (när det blir en operation) fick jag inte reda på. Så imorgon blir det att ringa runt och jaga efter kirurgen... fy satan att jag hela tiden måste ringa runt och tjata och att ingenting bara kan sköta sig av sig självt.  Men så är det, bara att lyfta telefonen.
Så mycket frågor förutom operationsfrågor går vi nog inte och funderar på här hemma, jag tänker ju aldrig på att han har gomspalt och skönt är väl det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar