Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 31 januari 2011

Suverän start på veckan

Denna helg har vi bland annat varit hos Anders och firat honom och tryckt i oss en massa god smörgåstårta som han bjöd på. Det dåliga samvetet brukar inte kicka in så ofta hos mig eftersom jag har blivit effektiv på att döva det, oftast med ännu mer mat. Men när Anders berättade att han både gymat och sprungit milen för att kompensera smörgåstårtan stack det allt till i mig lite.
Så imorse gick alarmet av klockan sex. Tänkte smyga iväg till gymmet innan Robban skulle jobba och innan Philip vaknade. Hinner inte mycket mer än att sätta fötterna utanför sängen innan ungen vaknar.
Är det inte typiskt?
Nattar om Philip, Robban kliver upp ändå... så mycket för att smyga men iväg kom jag och hann med 40 minuter på crossen. Det var till och med skönt! Eftersom det nu för tiden är ovanligt att se mig på gymmet och att jag därmed aldrig får skryta om det passar jag på att göra det nu.
Vad bättre är att det var LÄNGESEDAN frukosten smakade såhär gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar