Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 13 januari 2011

Forts. sjukvården

Lite smått irriterad var jag allt igår när läkarsekreteraren jag hade pratat med inte ringde upp, inte heller har hon ringt idag. Men så vid lunch hade det dimpt ner ett litet kuvert med en kallelse till logopeden, det gick snabbt så jag är glad. Tiden till hörselläkare hade hon kanske glömt bort för någon tid dit har jag inte fått.
Men man kan inte få allt. Istället får öron-näsa-hals kliniken i Linköping äran att än en gång prata med mig imorgon.

2 kommentarer:

  1. Vänta bara till jag är färdig logoped... Då ska det bli ordning på torpet, hehe. ;) Tycker ni förresten att ni fått ut nåt av logopedbesöken? Vad har ni fått för råd?

    SvaraRadera
  2. det blir första vi ska gå på nu. Va ett möte när han nästan var nykläckt och sedan telefonmöte vid 3 månader. tydligen så de gör, fast det finns väl inte mkt att göra så tidigt. tror inte det finns mkt övningar nu heller så det ska bli spännande att se.
    första intrycket av denna tjej är iaf jättebra

    SvaraRadera