Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 8 januari 2011

Kurtan och Lisa

Våra fina katter ser numera ut som två plockade höns. Fast med handen på hjärtat var de inte så fina innan heller då de var fulla av stora tovor så en klippning var välbehövlig.
Men nu satan ska jag sköta deras päls. Dag 2 och pälsen är kammad!
Kurtan
Lisa
           
Jag tittade även förbi gymet idag, oftast blir det bara snack men idag var jag faktiskt där. Andra gången denna vecka vilket är ett litet rekord. Lite sorligt med tanke på hur aktiv jag var förut men man får vara glad åt det lilla. Det viktigaste är att jag har tyckt att det är otroligt KUL! Jag vet inte varför dessa positiva känslor till träningen har infunnit sig men de har varit riktigt efterlängtande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar