Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 18 januari 2011

Som vanligt skriver jag inte många rader på helgerna men det orkas helt enkelt inte med. Pappa var här i fredags efter jobbet och tog med sig Philip hem till sig för det vankades utgång med bowling och mat för Robban och mig. Kvällen började bra men utvecklades rätt snabbt till det sämre, såhär i efterhand är jag arg på mig själv att jag slösade barnvakt på den helgen. Men det är alltid lätt att vara efterklok.

Annars händer det som vanligt inte alltför mycket här. Vi ska iväg till öppna förskolan idag vilket ska bli skitkul! Vi har ju bara varit där en gång, trots att jag hade som mål att komma iväg en gång i veckan. Blev inte så... sen blev det kallt och jag kan inte köra min satans bil så de sista månaderna har det varit ofrivillig frånvaro från öppna förskolan... jävla bil!

På tal om ingenting så håller mitt originella nyårslöfte i sig i alla fall och dagens promenad är avklarad. Är jätteglad över att Philip har accepterat att sitta i vagnen nu men likt förbannat somnar han på två röda, gosungen.

1 kommentar: