Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 11 januari 2011

Tand nr.4

Imorse såg jag en fjärde liten tand som hade kommit upp i överkäken. Inte klokt vad fort det har gått! Den första tanden kom i mitten av december sedan har de bara ploppat upp. Denna nya tand har jag varken känt eller sett skymten av innan och nu är den framme en bra bit.
Då har jag fått mig en förklaring till varför min stora kille som jämt sover nätterna igenom har vaknat ett par gånger de senaste nätterna.
Fast förutom att påsarna är lite större under mina ögonen ska jag inte klaga, i övrigt har vi sluppit ifrån både feber och andra otäckheter utav tänderna. Nu på morgonen är Philip hur glad som helst och river i alla lådor... precis som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar