Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 21 januari 2011

Om det är för bra för att vara sant...

Detta är helt otroligt eller bara ett taskigt sammanträffande. Men efter att ha suttit uppe halva natten igår och vägrat ta upp Philip utan istället suttit brevid och tröstat så somnade han av sig själv på dagen igår för första gången någonsin! Jag satte honom i sängen, han lade sig ner, tog nappen, gnällde men somnade efter tio minuter.
Och igår kväll somnade han nio, NIO! Egen tid på kvällen hör inte till det vanliga men pessimist som jag kan vara ibland så räknade jag med en pigg bebis vid fyra snåret på morgonen. Men nej då, han sov HELA natten! Jäklar säger jag bara.
Men jag vågar inte riktigt tro på än att det är såhär våra kvällar och nätter kommer att se ut men vi får väl se hur det går ikväll. Men om det nu gick såhär fort att få honom att somna själv skulle jag ha tagit tag i det för två månader sedan.

1 kommentar: