Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 13 januari 2011

*dregel*

Inatt har Philip inte varit snäll mot mig. Fyra gånger tror jag att jag fått gå upp men jag vet inte riktigt vad som är fel. Det måste väl helt enkelt vara tänderna, någon annan gissning har jag inte. Hoppas bara att det inte blir någon dum ovana, han har ju ändå hackat upp sina nätter hela veckan, för jag var fullt nöjd med en liten kille som sov HELA nätter och jag gissar att han också var det.

Jag är trött...

2 kommentarer:

  1. Har för mig att bebisar kan få ont i magen när de får tänder för att de sväljer så mycket dregel. Kanske är det som håller honom vaken. Måste ses nån gång... Vill se hur stor Philip har blivit.

    SvaraRadera