Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 23 mars 2011

Vår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag tjatat om rätt länge att det känns som vår ute, men det kan jag inte säga längre för nu är det fasiken vår!
Första tecknet är när snödropparna ploppar upp.
Ett annat rätt tydligt tecken är när det visar 27,7grader inne! What the? Sällsynt tillfälle på morgonkvisten då solen ligger precis "rätt". Längtar tills i sommar då det bara är att öppna upp till korsdrag så det problemet är löst.
Nu ska vi skynda ut så att vi hinner med en promenad medan morgonpasset i P3 fortfarande sänds.
Har fått ett superryck nu igen på att vilja komma i form. Inget att ta på stort allvar dock eftersom jag får ett ryck ungefär varannan vecka. Men 1 timmes promenad och sedan lite god mat på det sedan har jag säkert gått ner 10 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar