Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 24 mars 2011

Energi eftersökes

Min kropp är i riktig obalans just nu. Började igår eftermiddag med ett rejält illamående och avslutades i
något migränliknande tillstånd.
Vaken halva natten medan huvudet bara malde både utav värk och "djupa", jobbiga tankar.
Och idag känns det som jag har blivit manglad, överkörd och totalt tillplattad. Jag har ingen kraft över huvud taget. Gick och flämtade som en stor sugga på promenaden. Nej, som sagt. Min kropp vill inte alls idag av någon anledning.
Och det är lagom kul att se alla grushögar som Malte hela tiden släpar in... tror aldrig jag har dammsugit och torkat golven så frekvent som nu.
Men imorgon är det fredag och då blir allting bra för då ska jag på date!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar