Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 10 mars 2011

Min nya kärlek

I förrgår gick dammsugaren sönder, en smärre katastrof i ett hem med två långhåriga katter, en hund som fäller till förbannelse och en bebis som vill krypa runt i alltihop. Robban fick ta fram stora plånboken och åka in och köpa en ny dammsugare. Inte ett dugg kul att lägga pengar på sådant när man istället kan köpa något roligt. Särskilt inte när det absolut inte var något fel på den gamla dammsugaren, förutom att den gick sönder då. Eller att det inte var något fel på den var vad jag trodde...
Men efter en tur med det nya exemplaret har jag insett att exdammsugaren var en överviktig latis med skrattretande kort slang. Mitt nytillskott däremot är snygg, liten, otroligt smidig, flitig och med en enorm slang! Jag är nykär.
True Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar