Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 26 mars 2011

Miene slapparhelg

Gårdagskvällen blev precis lika bra som jag hade föreställt mig med god mat och bio (och trevligt sällskap förstås). Synd bara att någonting som jag har gått och längtat till i över en månad tog slut så snabbt.
Kvällen började på La Uva, min absoluta favoritrestaurang i Norrköping (annars också tror jag). Spansk tapas och hela bordet var fullt med små rätter. Som vanligt har vi det mest välfyllda bordet på hela restaurangen och som vanligt var talltikarna renslickade när vi var klara.
Efteråt såg vi " Hur många lingon finns det i världen", en väldigt härlig, rolig feel good film.

Men det som nästan slog allting var nog att få vakna upp i egen takt i morse, att slippa bli upptvingad. Att i lugn och rop fixa en brakfrukost med ägg, kex, frukter och scones. Precis inkommen från en 9km promenad i solen med Malte och har ett par timmar till på mig i "ensamhet" innan det bär iväg till Vingåker, Philip och 3-rätters.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar