Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 7 mars 2011

Helgen

Jag har gått och väntat på att få lägga upp mina maffiga burgare med hemmagjord dressing och coleslaw som jag bjöd på i lördags men självfallet glömde jag att ta kort. De blev goda och fina i alla fall. Kvällen blev också väldigt trevlig med sköna människor och rätt låtar som gick vidare i melodifestivalen.

Imorgon blir Philip 9 månader, har lärt sig att klappa händerna så nu sitter han och applåderar sig själv vid middagsbordet. Underbara unge.
Imorgon bär det av till bvc för vägning och mätning, det var ett bra tag sedan sist så det ska faktiskt bli spännande att se i siffror hur stor han har blivit. Ny sjuksköterska och efter imorgon bli det också ny vårdcentral för vår del.

1 kommentar:

  1. Åh din stora kille! Vi hade riktigt trevligt i lördags och jag glömde också ta kort på maten, trotts att kameran låg brevid mig på bordet!! Jag var för ivrig att äta! Men gott och maffigt var det :)

    SvaraRadera