Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 25 mars 2011

Kyllingar

Nej, jag hade inte tagit kort på min kycklingwok som vi åt i veckan. Vilket betyder att jag inte kan tävla med den, vilket betyder att jag inte tänker bjuda på något recept just nu. Så ni får helt enkelt tro mig när jag säger att den är mycket godare än någon wok man kan äta ute, till och med godare än Spicy Hot vilket säker en hel del... sukta.

Om någon har missat det är det FREDAG idag! Jag har gått och väntat på denna dag i över en månad så förväntningarna är höga. För idag kommer morfar och hämtar lilla barnbarnet och istället för att åka bort på middag/gå på krogen ska jag och Robban gå på dejt. ENSAMMA! Oj oj oj, trodde väl aldrig att jag skulle uppskatta "vuxentid" så mycket som jag faktiskt gör nu.
Och den absoluta höjdpunkten med hela dejten kommer vara att jag får med honom hem... oavsett han vill eller inte.

1 kommentar:

  1. Det är jag som har tagit kortet på pizzan :) Men jag använde systemkameran och inte med mobilkameran ;)

    Åh vad härligt det låter att komma iväg själva!! :D

    SvaraRadera