Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 23 mars 2011

Sådär, 10kg lättare och nyss inkommen från det härliga vädret. Träffade på en älg som var lite väl nära för att jag skulle vara bekväm , vem sa att det inte var spännande på landet?
Hade en enormt bra idé igår kväll som gick ut på att jag ska gå upp en timme innan Philip, låna Sebastians cykel och ge mig ut på en 9km runda om morgnarna.
Tänkte börja redan imorse tills jag kom  på att jag ju faktiskt är mörkrädd, är det ljust vid sex på morgonen?
Bäst att ställa klocan och titta ut och ge mig ut imorgon istället kom jag på då. Eller ännu bättre kom jag fram till var att inte ställa klockan alls utan istället vakna av ren viljestyrka för att tittta ut...
Snacka om att ha motivation! Nu ska jag anmäla mig till ett förhoppningsvis underbart boxpass... hoppas att det är fullt.

1 kommentar: