Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 29 mars 2011

5-års trots? VILL INTE!

Det är inte alls en rolig dag, bara regnar och är grått. Blä, blä, blä! Vill inte gå hemma, vill inte städa, eller ta tag i det som borde ha tagits tag i här hemma för länge sedan. Vill inte åka in till stan heller och strosa runt för hur jäkla kul är det att gå och strosa när jag inte kan shoppa loss?
Vill ha vårkläder... vill absolut göra hemmet fint... Kan bli så irriterad på att bo såhär ibland, inte för att det är något fel på det egentligen men vi har inte satt våra avtryck än. Jag vill måla, ändra, riva, bygga och köpa in en massa snyggt, onödigt krimskrams!
Rabatterna måste antagligen fixas, någonting som jag struntade i förra året för då kunde jag skylla på att jag var gravid. Men det kan jag alltså inte nu... Idag är en VILL INTE dag.

Philip har iaf fått fylla upp sin vårgarderob lite med bland annat denna keps.

Och en liten hörna av hela huset duger idag och jag skulle kunna kalla den fin, min lilja har nämligen slagit ut.

Ett besök hos frisören får mig säkert på bättre humör. Men ärligt, jag ska bara toppa mig så jag skulle MYCKET hellre lägga de där 350 kronorna på någonting annat.
Fy satan att allt ska kosta pengar! Jag vill vara snygg, ha ett superfint hem och ha roligt, det är allt jag begär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar