Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 5 juli 2011

Uppe med.. nja inte med tuppen

Robbans första semestervecka och han ligger och sussar så sött. Till och med Philip har förstått att det är semester nu och har börjat ta sovmorgnar han med. Det är bara jag, och två galna katter som tävlar om min uppmärksamhet, som är vakna. Tanken är att jag ska sätta ihop en veckomatsedel, att bara ta det som det kommer är inte min grej för då blir jag mest stressad. Att sedan åka och småhandla när vi bor på landet är inte heller exemplariskt, då är det bättre att få allt gjort på en gång.
Men vad tusan ska vi äta? Det står helt still, har helt glömt bort vad som är gott eller var jag kan hitta nya recept!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar