Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 23 juli 2011

Min tur att ta ut hemmakväll

Idag är det jag som är hemma själv och det är jag faktiskt oväntat villig till. Jag har redan hunnit gotta till det med pizza, Kimstad pizzeria har absolut de bästa pizzorna i Norrköpingsområdet, medan Philip har tiggt kanter som en liten tok.
Den lilla trollungen fick sedan ett rätt våldsamt bad där jag blev minst lika blöt som han, att skvätta med både händer och fötter är tydligen en riktig höjdare. Men nu ligger den lilla knatten i sängen och jag har hela huset för mig själv! Det tänker jag utnyttja på bästa sätt genom att slappa i soffan och titta på film.

Jag är fortfarande rätt trött och sliten efter gårdagen då Sandra var här och vi två gjorde en liten mini-utgång. Goda drinkar på Bischop och riktigt god tapas på Manesa. När vi var mätta och ännu gladare än vanligt tog vi en liten titt på stan men det var inte mycket att se så natten avslutades med en öl på O´learys uteservering där vi tittade på alla blixtar och förväntade oss att få se zombies kommande uppför gatan.
En mycket trevlig (zombiefri) kväll i mycket trevligt sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar