Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 3 juli 2011

Home sweet home

Nu är vi hemma från en riktigt härlig helg i Göteborg tillsammans med Niklas och Lotta. Det utlovade regnet kom aldrig, istället blev det riktigt varmt och ett helt perfekt väder för Liseberg! Vad ska man säga om Liseberg, något roligare existerar ju knappt och jag kan med stolthet säga att jag överlevde atmosfear! Men jag var verkligen inte kartig när jag satt fastspänd i stolen och de 100 sekunderna det tog att åka till toppen.
Höjdrädd har jag alltid varit och ÅNGEST kan verkligen beskriva uppvägen i atmosfear. Ner var inte lika farligt, det gick fort och efteråt var det bara roligt. Den var faktiskt inte så farlig som jag trodde.
Idag har vi strosat runt på universeum och varit lite äventyrliga, behagligt det med.
Vi bodde på Elite par avenue hotell, riktigt bra och fint!

När vi kom hem märkte vi att fläkten till krypkrunden har lagt av. Verkligen inte bra, men det får bli morgondagens bekymmer. Hoppas bara på det bästa så att det inte blir någon långdragen, dyr och tråkig historia. Ibland är det bra träligt med hus! Robban har rätt i att det inte är mycket att göra ikväll utan det blir till att ringa efter hjälp imorgon så jag får helt enkelt skjuta upp min oro tills dess ( och hålla alla tummar för att det är en liten bagatell!)
Å det positiva vägde vi upp dessa skitnyheter med att köpa biljetter till Red hot chili peppers konstert i oktober!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar