Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 7 juli 2011

Kalasdag!

Vilken otroligt härlig dag med en sol som bara skiner och skiner!  Efter min morgonpromenad bestämde vi oss för en spontan tripp till stranden, första gången någonsin för Philip och första doppet i år för mig och Robban. Jag älskar att ligga på stranden och kunde lätt ha varit kvar hela dagen men ett par timmar fick bli lagom.
Philip älskar att dra av mig mina solglasögon men att ha dem själv var inte lika kul.

Man blir både trött och hungrig av att inte göra något speciellt så när vi kom hem fick en pizza följa med och sällskapa oss. Jag klagar inte som ni ser! Det är just för detta jag ligger i och tränar, för att kunna njuta av allt livets goda vissa dagar.

Philip fick naturligtvis en ordentlig lunch men en pizzakant eller två slank ner ändå.

Malte satt snällt och väntade på att jag skulle kasta kanter till honom.

Det är riktigt skönt att ha en tomt och bara kunna gå utanför dörren för att njuta av naturen.
Philip hittad en Kurt i trädgården.
Tanken för resten av dagen var att jag skulle till gymmet och köra pass nummer fyra och därmed mitt sista pass för denna vecka. Men vem har lust att stänga in sig på ett gym nu när solen skiner!?
Jag bestämde mig för att gymmet står kvar imorgon förmiddag med så för kvällen hörde jag en liten fågel som viskade om vitt vin och färska räkor istället.
Det är såhär det är när livet är som bäst!

(I skrivande stund gick jag och tittade till Philip och då satt han i soffan! Sedan när blev han så stor att han kan klättra upp i soffan själv!?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar