Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 14 juli 2011

Back to... ähh Katrineholm

Igår var jag på återbesök i Katrineholm hos en sliten och bakis Robert. Det var jag direkt inte avundsjuk på. Dagen gick med en pizza i parken, jag hade lyckats förtränga hur goda de pizzorna var men nu ligger det färskt i minnet. Ett par promenader hann vi också med innan jag tog min KAY och stack hem igen.
På den sista promenaden runt Djulö träffade vi på Markoolio som skulle uppträda på allsång senare på kvällen. Väldigt oväntat och lite skojigt. Jag är så stolt att jag vågade gå fram för när det kommer till kritan kan jag vara rätt blyg och feg. Men ett "Hej! Får jag ta kort på dig" lyckades jag klämma fram.


Fast gårdagen inte var direkt fartfylld var det skönt att komma iväg ett par timmar för sig själv. För att då inte tala om hur skönt det är att komma hem till mitt fina hem och min fina familj. Allt för ofta är jag inte nöjd med det vi har, mycket vill ha mer. Men ibland så slår det mig verkligen hur otroligt bra vi har det på alla sätt och vis.
Jag får njuta av mitt egna sällskap även ikväll då Robban är ute och flänger med en kompis. Den helt nya dvd:n får för sig att den inte vill fungera (skit) men det får helt enkelt funka att se filmen på datorn istället.

3 kommentarer:

  1. Jag tänkte precis att det var en fin bild innan jag läste att det inte var den bästa bilden :)

    SvaraRadera
  2. Tusan, jag tar bort de raderna direkt ;)

    SvaraRadera
  3. Vad fin du blev på bilden :)

    SvaraRadera