Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 6 juli 2011

Tappade tagget

När det var dags för träning igår var jag inte alls sugen. Bröst och biceps skulle det bli i hemma gymmet och just när jag ska träna hemma är det lätt att hitta tusen andra saker att göra. Till exempel att fjanta sig framför spegeln, med vad vet jag faktiskt inte riktigt men jag lyckades roa mig själv och skjuta upp träningen en stund.
Till slut gick jag upp och gjorde det jag skulle och av bara farten stack jag ut med cykeln i en halvtimme också. Det där blev ju bra till sist.

I övrigt har familjen Ohlson/Stenvall verkligen gått in i semestermoode. Jag gick upp vid nio vilket både är skönt och irriterande. Jag missar ju två värdefulla timmar och dagen känns väldigt kort! Det sköna är att jag slipper all dötid jag har på dagarna annars och att jag får känna mig ordentligt utvilad. Är det semester så är det!
Philip spelar snällt med på notorna för den lilla killen ligger fortfarande och sover! Helt otroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar