Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 19 juli 2011

Full fart

Dagarna är fullspäckade här hemma och tiden bara rinner iväg. Robban är inne på sin tredje semestervecka utav fyra och det har gått på tok för snabbt!
I helgen var Philip hos mina föräldrar en natt och jag och Robban roade oss bland annat på Sörsjöns höghöjdsbanor. 15 meter upp i träden där vi kämpade oss runt bland hinder. Helt otroligt spännande och kul, men jag var precis skräckslagen hela tiden! Men jag lyckades sätta mig över mina rädslor och klarade banorna väldigt stolt!

Idag har vi spenderat eftermiddagen hos Erika med familj där vi grillade gott och spelade kubb, väldigt roligt det med.
Måste säga att det är rätt härligt att bli bortbjuden på middag, det blev vi i måndags hos mamma och pappa. Trots det känner vi hur bortskämda vi är här hemma anträffande Philip. Borta är det mycket jaga hit och dit, förståeligt nog.
Men här hemma kan vår lilla vilde härja fritt och vilken frihet det är för oss!
Detta hem får nog vara småbarns anpassat i många herrans år till.
Jag bockar och bugar för alla småbarnsföräldrar som ORKAR ha det så där fint med en massa småpill överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar