Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 15 juli 2011

Snäll version av gnäll

Det är ju helt otroligt att jag kan vara såhär trött som jag är! Hela veckan har jag bara velat sova, trött i huvudet och trött/matt i kroppen. Är det för att vi har gått på semestermoode eller har jag på något mystiskt sätt lyckats ta ut mig?
Denna vecka har jag inte gjort någonting, mest tagit långa promenader och försökt sova ut. Men det är ju helt omöjligt, det finns ingen botten i mig just nu när det kommer till sömn!

Min 20 minuters powernap blev till en timme och då fick jag med den största viljeansträngningen dra upp mig ur sängen. Jag försöker vakna till med en kopp riktigt starkt kaffe men det gör mig mest yr och illamående. Men gymmet väntar, det känner sig ensamt och bortprioriterat denna vecka så det är lika bra att göra en visit. Rygg och mage, väldigt lätt och lååångsamt om jag nu ens lyckas hålla mig vaken i maskinerna.

Någonting som jag tror kommer ge mig lite energi är att vi har en vuxendag söndag/måndag. Mina föräldrar har varit snälla och lova leka med Philip då. Jag kan nog inte uttrycka hur välbehövligt jag känner att det är just nu. Det ska bli så otroligt skönt! Hur underbart det än är att vara förälder behöver man komma bort från det ibland också och få vara för sig själva. De som inte håller med ljuger så det knakar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar