Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 21 juli 2011

Smultronstället

Igår köade vi i hela en timme för att komma in på serveringen till Smultronstället i Söderköping, jag har aldrig varit med om så mycket folk där! Men som alltid var det helt klart värt väntan.

Philip var uttråkad och satte nappen i munnen på Natalie
Fötterna på bordet, ingen hyfs här inte.
Min glass med det godaste som finns, DAMMSUGARE!
Robban är hårt fokuserad på sin glass
En grinig liten kille som vi lyckades få glad (och tyst) med ett rån.
X antal minuter senare var vi inte lika sugna på glass, det gick lite trögt men jag tror nog att det mesta slank i ändå.
Denna lunch får väl inte dagens pris som den nyttigaste men antagligen som den godaste!

2 kommentarer:

  1. Jag antar att din syster var med...? För ni är galet lika varandra!

    SvaraRadera
  2. Vi är tveksamma men folk säger det :). Kapp, min lillasyster det.

    SvaraRadera