Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 1 september 2011

Pustar ut, tillsvidare

Då var andra arbetsintervjun för denna vecka avklarad.  Det är roligt, riktigt spännande och otroligt skitkul! Jag vet att roligt och skitkul är samma sak men det är värt att upprepas!
Men visst är det tufft också att på 30 minuter försöka ge intervjuaren en rättvis bild av vem jag är. En hel personlighet komprimerad på en halvtimme så jag måste erkänna att jag känner mig lite trött, det är ändå en viss spänning i det hela.
Om en halvtimme ska jag hämta Philip sedan ska resten av dagen bara mysas på, jag har skött mig så bra med jobbsökandet att jag förtjänar det. Jag tror faktiskt att eftermiddagen ska ägnas åt lite avslappningsövningar i köket, det vill säga att baka dammsugare!
Sedan hoppas jag på snabba besked om jobben, jag är så förväntansfull och spänd! Men bara positiva besked är välkomna så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar