Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 16 september 2011

Fredag!

Om det mot förmodan finns någon som har missat det så är det fredag!!! Härligt, livet är bra nu!
Kvällen bjuder på förmodligen den sista grillningen för i år tillsammans med någon flashig flaska rött som jag tar för givet att Robban bjuder på.
Vi har fått sova i natt utan några skrik eller tårar från Philip, eller från någon annan heller för den delen.
Jag har huvudet fyllt med ideér och denna gång ska de inte enbart stanna i huvudet.
Idag är en dag då jag känner mig bäst, starkast, snyggast och helt grym!

Nu saknas bara en bil och en obscen summa pengar som jag får problem att göra mig av med. Men förutom det är jag helt nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar