Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 8 september 2011

Gjort något dumt...

Jag tycker om att hålla inläggen här rätt ljusa och fluffiga. Livet är upp och ner, ut och in ibland. Det kan vara skönt att få skriva av sig om saker som tynger en men jag tycker det är ännu skönare att få fokusera på allt det positiva som finns.
Gårdagen avslutades med ett både skönt men tungt inlägg därför kommer jag börja dagen med ett "fluff-fluff" inlägg som handlar om ingenting, spännande va?

Igår hade jag några måsten att uträtta inne i Norrköping, efteråt passade jag på att fönstershoppa lite...
Kom på att jag FAKTISKT behöver höstskor fast jag hittade tyvärr, läs tack och lov, inga som jag gillade.
Sedan kommer det dumma och onödiga. Gick in på Glitter för att hitta något fint att ha i öronen. Bara titta så klart, visst är det billiga plastsmycken men det är fortfarande onödiga pengar för mig.
Jag klarade mig hur bra som helst i butiken, ingenting fick följa med hem trots att det var frestande.
Nu kommer något ÄNNU DUMMARE. Varför inte gå in och BARA TITTA i en "riktig" smyckesbutik?

Japp, så slutade det. Fast jag är glad och nöjd över mitt köp, tyckte att de var jättefina.
Hoppas bara inte att Robban läser detta inlägg... (vill göra en blinksmilys här men undviker det eftersom jag har seriösa problem med smileys!)
Jag får tacka alla damer, kungar och ess... Spelar lite poker ibland och det har gått bra på sista tiden så tänk att lite roligt kortspel kan bli fina örhängen.

1 kommentar: