Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 26 september 2011

Dag 1

Eftersom det är måndag började dagen med en invägning och idag stod vågen på 56,6kg. Helt ointressant egentligen då jag struntar i om jag väger 50 eller 70 kg. Det viktiga är formen på fläsket.
För att det ska vara helt rätt borde jag mäta mig istället men det struntar jag i eftersom jag inte vill att det ska bli till en fixering vilket det lätt blir då jag bara har två lägen. Allt eller inget.
Vågen och spegeln får vara domare i denna tävling mot min egna form.

Here we go!
Frukost: 1port. havregrynsgröt med blåbär och lättmjölk. 1knäcke med mjukost och KAFFE.
Lunch: Nudlar med färska champinjoner, ett par skivor bacon och ägg.
Mellanmål: Minikeso blandat med kalkon (smörgåspålägg) och en halv avokado, kaffe.(En gammal favorit i repris.)

Middag: Hemmagjord pizza. Gjorde den med så lite fett jag bara kunde och med mycket kyckling och grönsaker på och en MASSA blandsallad brevid.
*** 1 tim. PROMENAD*** Med promenad menar jag en powerwalk men jag är inte så pass trendig att jag kallar det för en PW.
Kvällsmål: 1 Knäcke med mjukost.

Liten mjukstart så imorn blir det att lägga i växel nr 2 då dagen ska börja klockan 06:00 med 1timmes poweryoga. Hur tusan ska det gå? Att säga att jag är morgontrött är en rejäl underdrift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar