Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 27 september 2011

Dag 2

Jag vet inte vem jag försökte lura igår kväll när jag planerade att gå upp tidigt för att köra yoga. Klockan ringde men så mycket mer än så hände inte.
Det där med att träna är inget jag är ett dugg sugen på men ett litet minipass har jag kört idag i alla fall. Bättre än inget och någonstans måste jag börja. Annars så river magen och jag är sugen på ALLT! Är ensam ikväll och du brukar jag alltid "unna" mig någonting men inte idag. Ännu en dålig vana som ska brytas.

Dagens in/uttag
Frukost: Havregrynsgröt med mjölk och blåbär. I knäcke med mjukost och kaffe.
Lunch: Sallad på paus med tigerräkor, kräftstjärtar, keso, champinjoner och valnötter.
Mellanmål: Keso och kalkon tillsammans med ½ avokado.
*** 1timmes promenad***
Middag: Potatismos med kyckling och ärtor.
*** Biceps***
Kvällsmål: Naturell yoghurt med hallon och valnötter.

Om någon klok människa har tips, kunskap eller bara åsikter om motivation, kost och träning är det välkommet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar