Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 16 januari 2012

Vilken eftermiddag!

Fy tusan vad jag har stressat runt i eftermiddag! Först iväg till Friskis för att hämta ut kläder och bli medlem. Men det var fler än jag som vill komma i form för det var världens kö till kassan! Stod en halvtimme i kön, med Philip på armen, innan jag gav upp och gick till nästa lokal för att hämta ut värdkläderna istället.
Robban är borta i jobb hela kvällen annars hade jag lämnat Philip hemma så hade jag inte behövt skynda för hans skull. Anledningen till att det var brått var för att jag skulle hinna hem och laga mat till snutten innan han skulle i säng. Sedan hade jag en stor veckohandling som väntade och till sist ett nytt försök på Friskis för att köpa medlemskap.
När allt var klart var det bara en kvart kvar till Philips läggning. Vad ska man göra? Det blev en sväng i McDriven för att köpa chicken nuggets till honom. Inte alls bra mat men han måste ju äta någonting innan han lägger sig! Men han var minst sagt glad över sin middag.
Jag var inne i stan till 16:00 och jag hade ABSOLUT räknat med att komma hem mycket tidigare. Men nu är vi hemma och snutten är i säng... 40 minuter för sent. Stackars dagispersonal imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar